De hypocrisie van het Vlaams Belang!

Beste lezer,

Ik ben niet de persoon die teert op rancune, integendeel een afgesloten hoofdstuk, is een afgesloten hoofdstuk voor mij. Maar deze reactie kan ik toch niet achterwegen laten.

Tot mijn verbazing las ik dat het Vlaams Belang de Nazi-onthaalmoeder van haar ledenlijst heeft geschrapt.  Terecht uiteraard en een beslissing die ik tenvolle ondersteun.  Toch maak ik er ineens enkele bedenkingen bij.   Als dit zo snel is beklonken.  Wat was dan het probleem toen ik één jaar geleden het ontslag van een Gemeenteraadslid in St. Niklaas eiste?  Dit raadslid had een ex-grand-wizard van de Ku Klux Klan te gast na een meeting van rechtse krachten.  Eveneens een verwerpelijke en misdadigde ideologie??  Twee maten twee gewichten?? Of was de mindere pers belangstelling in dit dossier de reden??

In elk geval werd ik door prominente mensen uitgelachen met mijn verzuchtingen.  Maar goed het heeft geen zin me druk te maken in het verleden, het is hun probleem nu…

Luc,

Explore posts in the same categories: Nationaal

Geef een reactie

