Misbegrepen jongeren…

Niemand begrijpt de jongeren in Molenbeek, iedereen beknot hun zelfexpressie!!   Poltiemensen dienen toch om stenen naar te gooien en te verwonden of misschien toch niet…….waar zijn de ouders van deze jongeren vraag ik me af.

Ik ben helemaal niet streng opgevoed, maar thuiskomen….”En zoon waar heb je gezeten”, “ooh niks speciaal een paar fliken in het ziekenhuis geslagen”   Ik denk niet dat het water had gehouden.  Maar misschien ben ik dan ook veel te RECHTS opgevoed en begrijp ik het maatschappelijk probleem niet.

“Jongeren” de vage term de die etnische lading dekt….ik wil het spelletje voor één keer wel is meespelen.  Die “jongeren” toch….

Leve België “dixit Clouseau”

Luc,

Explore posts in the same categories: Nationaal

Geef een reactie

