Onze Fractielei(ij)dster spreekt….

Martine, overstap 001

Beste lezer,

Hierboven een woordje van de Liberaal & onafhankelijk-fractieleidster in onze gemeenteraad.  Zoals ik al eerder stelde, geen einde maar een nieuw begin.  Het spreekt vanzelf dat ik 100% op dezelfde lijn zit als Martine.  Na alles wat er is gebeurd, was er geen andere keuze dan deze die we in overleg en laat me duidelijk stellen in alle vrijheid genomen hebben.

Ook ik wil hierbij mijn engagement tov van de meerderheid herbevestigen.  Op politiek vlak zal er in Sint-Katelijne-Waver niets veranderen.  Integendeel we zijn nu meer op de lokale politiek gefocust dan ooit voorheen.

Wat de toekomst betreft, kan ik formeel zijn.  We zijn hier zeker nog niet politiek dood.  Concreet kan ik jullie nog niets voorschotelen, gezien de korte tijdsduur.  Maar u hoort nog van ons, de drive in deze regio,  de solidariteit, kortom de vriendschap heeft mij (ons) enorm verrast en vooral gemotiveerd.  We komen terug….

Luc,

P.S vergeef me de letterspeling in de titel, maar het geeft de voorbije maanden mooi weer….

Explore posts in the same categories: Lokaal

Geef een reactie

