Woordje uitleg….

Beste lezer,

Zoals u via de media heeft kunnen vernemen is er voor onze lokale mandatarissen heel wat veranderd.  Zodoende krijg ik naast de vele bemoedigende woorden ook vele vragen  “wat ga je nu doen?”, “hoe ga je verder”.  Misschien is het moment gekomen om toch hier een daar een woordje uitleg te geven.

Vooreerst blijf ik mijn mandaten als onafhankelijke waarnemen.  Dit deed ik al voor Lijst Dedecker en dat zal ik blijven doen.  Ik kan jullie garanderen dat ik niet onmiddellijk met politiek zal stoppen.  We hebben nog drie jaar te gaan en mijn engagement t.o.v. de meerderheid en mijn collega’s van de vroeger LDD-fractie  blijft dezelfde.

Over mijn persoonlijke toekomst, kan ik nog niks zeggen.  Eerst en vooral wil even een periode om alles te laten bezinken en te overwegen. Daarna kijken we wel, welke opportuniteiten zich aanbieden.  Er worden momenteel vele vragen gesteld naar een eigen project, iets waar ik zeker niet afkerig tegenover sta.  Maar voor dit alles is het veel te vroeg op het moment.   Eerst bezinnen…..daarna pas handelen.

Ik blijf mij dus lokaal voor de volle 100 procent inzetten, voor uw en ons belang.   Dat ik dit ooit nog onder een partijvlag zal doen, daar kan ik u momenteel niet op antwoorden.

 

Luc,

Explore posts in the same categories: Lokaal

Geef een reactie

